Novice

17.04.2009

Kia predstavila koncept luksuzne limuzine

Kia Motors je na avtomobilskem salonu v korejskem Seulu predstavila koncept luksuzne limuzine KND-5, ki bo v serijski proizvodnji (zaenkrat s kodnim imenom VG) konec leta.

KND-5 predstavlja dinamično, toda uravnoteženo obliko luksuzne limuzine, ki ji družbo delata pri nas malo znani limuzini Magentis (ponekod ga tržijo pod imenom ‘Optima’) in Opirus (v Severni Ameriki znan pod imenom ‘Amanti’).

Koncept zaznamujejo nove zunanje linije, za Kio in ta segment nenavadno agresivne, z  LED žarometi, ki globoko zarezujejo v bočno linijo.

Sprednji del nadaljuje Kiino tradicijo »rjoveče tigrove« kromane maske, 20-palčna alu platišča pa tudi pripomorejo k agresivni zunanjosti.

Panoramska streha konceptne Kie se razteza od vetrobranskega stekla, kar poudarja odprtost in sloko obliko limuzine.

KND-5 v dolžino meri 4,945 mm, v širino 1,850 mm in v višino 1,475 mm, medosna razdalja pa znaša 2,845 mm.

Ker je koncept v osnovi namenjen južnokorejskemu in ameriškemu tržišču ga temu primerno poganja 3,5-litrski bencinski šestvaljnik Lambda.

Zaenkrat še ni natanko določen datum serijske proizvodnje, koncept pa je nastal predvsem kot predstavitev Kiinega agresivnega in futurističnega dizajna na seulskem avtomobilskem salonu, kjer bodo pri najstarejšem korejskem avtomobilskem proizvajalcu potipali utrip širše avtomobilske javnosti. Že sedaj je jasno, da so pri Kii naredili tehnološki in oblikovalski preskok, ki se je (sramežljivo) začel pri Sorentu, nadaljeval pa s cee'dom in pred kratkim s Soulom.


 

Več fotografij na: http://www.kia.si/concepts/ 

***


Korporacija Kia Motors je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kot del skupine Hyundai-Kia Automotive Group, Kia je šesti največji avtomobilski proizvajalec na svetu. Kia je v letu 2007 prodala 1.269.000 vozil (3,5% več kot leta 2006). Kia danes zaposluje 40.000 ljudi in skozi svojo prodajno-servisno mrežo 3.800 zastopnikov ustvarja letne prihodke v višini 19 milijard ameriških dolarjev. Kia letno v razvoj in raziskave vlaga celo 4,6% svojih prihodkov, samo v svojo prvo evropsko tovarno na Slovaškem pa so vložili 1,1 milijardo evrov. Kia je uradni sponzor FIFA in UEFA, glavni sponzor Australian Opna, uradni sponzor Davisovega pokala, 9 klubov ameriške košarkarske NBA lige ter košarkarske NLB/ Jadranske lige.

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih