Novice

11.05.2009

Kia aprila več kot spodbudno na številnih tržiščih

Kljub težkim časom in rdečim številkam večine avtomobilskih proizvajalcev se je Kia aprila v Zahodni Evropi odrezala dobro. Najbolj se je Kiina prodaja dvignila na Slovaškem (+91%), Sloveniji (+67%), Avstriji (+51%), Nemčiji (+42%), na Poljskem in Češkem (+32%), Švedskem (+18%), Franciji (+14%) in na Portugalskem (+5%). Skupno so aprila prodali 20.500 Kij, kar je še enkrat povečalo tržni delež tega najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca, ki je sicer že dve leti in pol tudi evropski proizvajalec (tovarna v slovaški Žilini).

Kiin najbolje prodajani avto je cee’d (5-vratni, karavanski in kupejevski), ki mu sledita malček Picanto (na nekaterih tržiščih znan kot ‘Morning’) in Rio (na nekaterih tržiščih znan kot ‘Pride’). Pričakovati je, da se jim bo kmalu na vrhu pridružil novi urbani križanec Kia Soul, ki je v kratkem času po vsej Evropi navdušil tisoče novih kupcev.
Ob tem je treba omeniti, da je Kia cee'd v Sloveniji v letošnjem letu  vodilni v svojem C razredu (januar-april 2009 skupno prodanih 1.057 cee'dov, 17-odstotni tržni delež!). Skupno pa je cee'd  na 3. mestu med vsemi modeli na Slovenskem v letu 2009, saj sta pred njim le Renault Clio in Fiat Grande Punto, ki sodita en razred nižje. In to kljub aprilskem 38-odstotnem padcu celotnega tržišča oz. 25-odstotnem padcu na letni ravni (jan-apr. 2009 v primerjavi z enakim obdobjem lani).

»Kiina modelna paleta je zelo konkurenčna, kar je zlasti dobrodošlo v teh težkih časih, ko so kupci še bolj usmerjeni v vrednost za svoj denar, zanesljivost, servisne storitve in brezskrbnost, ki jo zagotavlja Kiino večletno jamstvo,« povzema razloge za uspeh Kie gospod Panu Vainamo, vodja marketinškega oddelka pri Kia Motors Europe

Prodaja Soula je od predstavitve februarja presegla že 6.500 vozil, kar je 13% nad Kiinimi prodajnimi pričakovanji. Sedaj pa ga začenjajo še bolj agresivno tržiti v ZDA in Avstraliji, kjer si obetajo še boljše rezultate. Avtomobilski mediji so tudi več kot dobro sprejeli  Kiinega novinca, čemur tudi gre del zaslug za to, da se je več kot 3.200 strank v ZDA prejšnji mesec odločilo za nakup Soula.

Kia Soul je že sedaj dobitnik več nagrad. V Evropi je Soul postal prvi korejski avto, ki je prejel prestižno oblikovalsko nagrado RedDot. Ameriški Ward’s AutoWorld je Soulovo notranjosat ocenil kot najlepšo (‘Grooviest Interior’). V Veliki Britaniji je magazin Fast Car razglasil Soula za najboljši model v letu 2009.

 

 

 

 

 


***


Korporacija Kia Motors je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kot del skupine Hyundai-Kia Automotive Group, Kia je šesti največji avtomobilski proizvajalec na svetu. Kia je v letu 2007 prodala 1.269.000 vozil (3,5% več kot leta 2006). Kia danes zaposluje 40.000 ljudi in skozi svojo prodajno-servisno mrežo 3.800 zastopnikov ustvarja letne prihodke v višini 19 milijard ameriških dolarjev. Kia letno v razvoj in raziskave vlaga celo 4,6% svojih prihodkov, samo v svojo prvo evropsko tovarno na Slovaškem pa so vložili 1,1 milijardo evrov. Kia je uradni sponzor FIFA in UEFA, glavni sponzor Australian Opna, uradni sponzor Davisovega pokala, 9 klubov ameriške košarkarske NBA lige ter košarkarske NLB/ Jadranske lige.

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih