Novice

22.10.2007

Kia cee'd sporty wagon 1.6 CRDi
Delo, 6. oktober 2007

Sporty wagon svoje bistvo seveda pokaže v zadku. Njegova zunanja podoba s pokončnimi lučmi ni od muh, skoraj bi že lahko govorili o eleganci.

Cee'd kot karavan je 23 cm daljši od petvratne izvedbe, osnovna prostornina prtljažnika je s 534 litri kar za 200 litrov večja. Notranjost je lepo obdana z blagom, dvojno dno skriva koristna predala za drobne stvari. Prtljažno dno se na zunanji strani pohvalno konča brez stopnice. Prtljažna vrata so vpeta precej naprej in se odprejo visoko. To bo ustrezalo visokoraslim in pomagalo na tesnih parkiriščih. Ko je zadaj poravnana in zložena klop, lahko v prtljažnik položite gorsko kolo, in to brez snemanja prvega kolesa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kot smo zapisali pri kombilimuzini, je Kia morda največje presenečenje pripravila z ureditvijo in uporabo materialov v notranjosti. Mehka reliefna plastika na vrhu armaturne plošče je lahko marsikateremu zahodnoevropskemu proizvajalcu za zgled. Razporeditev merilnikov, ročic in drugih upravljal je logična, prostorov za odlaganje je dovolj, prijetna je ureditev sredinske konzole, kjer so nadpovprečno lepo in uporabno razporejeni klimatska in avdio naprava ter prikazovalnik informacij.
Testnega cee'da sporty wagon je poganjal manjši od dveh dizelskih motorjev. Sodobni turbodizel s skupnim vodom za gorivo je konkurenčen, na pritisk stopalke za plin odgovori hitro; uporaben navor traja dovolj dolgo. Brez posebnega varčevanja je mogoče porabo držati pri šestih litrih. Volan je presenetljivo neposreden in natančen, cee'd se vozi precej živahno. Lepo se drži ceste, nagibanja je malo.
Cee'd je kot kombilimuzina na Euro NCAP dobil najvišjo oceno, kar je dobra popotnica za karavan. Avtoobil je bil tudi tokrat boga opremljen, manjkal ni niti elektronski stabilnostni sistem. Njegova cena je zaradi vsega povedanega precej konkurenčna.


Nekaj o detajlih:

Zunanjost: Kia cee'd kot sporty wagon je sodoben karavan korejskega proizvajalca, ki se lahko brez sramu spopade z evropsko konkurenco.

Notranjost: največje presenečenje, seveda v dobrem. Tako zaradi plastike kot sloga ureditve.

Za download celotnega članka kliknite na spodnjo priponko:

 

 

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih