Novice

10.12.2007

Kia cee'd sporty wagon 1,6 CRDi
Avto foto market, december 2007

Všečna je že petvratna, nekaterim malo bolj kombijevska različica, medtem ko za trivratno Kio Cee'd človek sploh ne najde slabih besed.

Še pred časom je marsikdo v Evropi na Kiine modele gledal močno podcenjevalno, kar pa snovalcev z vzhoda ni odvrnilo od zastavljenega cilja – narediti všečen in konkurenčen avtomobil za evropski trg.

Korejci so s Kio Cee'd dosegli največji približek evropskemu okusu. Všečna je že petvratna, nekaterim malo bolj kombijevska različica, medtem ko za trivratno Kio Cee'd človek sploh ne najde slabih besed. Z leti sta se izbira motorjev in oblika močno spremenili in postali prepoznavnejši, s Cee'dom pa je Kia postregla tudi s prijetno in kakovostno notranjostjo. Armaturna plošča je iz veliko boljšega materiala kot pri marsikaterem evropskem avtomobilu, pa tudi položaj voznika za volanskim obročem je že na povsem dobri ravni. Kia Cee'd je navkljub imenu »Sporty Wagon« sicer še daleč od športnega avtomobila, saj sedeži ponujajo premalo bočnega oprijema, vendar pa so po drugi strani dovolj veliki in udobni tudi za večje in močnejše ljudi.

Volanski obroč je iz spodobnega usnja z ličnimi in ubogljivimi gumbi, spodobno vožnjo na ravni evropskih želja pa zagotavlja sodoben, 1,6-litrski turbodizelski agregat, z vbrizgom goriva skozi skupni vod in 115 KM. Bolj kot moč si verjetno zasluži pohvalo navor, ki skrbi, da ne posegamo preveč po prestavni ročici, za katero pa ne bi bilo odveč, če bi z njo lahko izbrali še šesto prestavo. Podvozje je mehko in uglajeno, tako da Kia Cee'd ne utrudi niti pri daljši vožnji. Na ovinkih in pri hitri menjavi smeri je malo več zibanja, vendar pa je, gledano v celoti, kakovost vožnje na zadovoljivi ravni. Omeniti velja še odlično zvočno izolacijo potniške kabine, ki je morda ena boljših v avtomobilih z daljnega vzhoda.

Kia Cee'd Sporty Wagon je od petvratne kombilimuzine daljša za dobrih 23 centimetrov, ki so skoraj v celoti porabljeni za povečanje prtljažnega prostora, saj so notranje mere ostale enake. Prtljažnik torej že v osnovni postavitvi ponuja več kot 500 litrov prostornine, z zlaganjem zadnjih naslonjal pa je moč pridobiti še več kot 1000 litrov uporabne prostornine. Že sama obdelava in zasnova prtljažnika sta na zavidljivi ravni, vključno z uporabnimi predali ob straneh in v dnu.

Testna Kia Cee'd je bila opremljena z opremskim paketom EX Europe +, ki za dodatnih 1500 evrov prinese ESP, ABS, TCS, samodejno klimatsko napravo, električno pomična in zatemnjena stekla pa tudi 16-palčna aluminijska platišča. Naša testna Cee'd je bila še malo dražja zaradi drugačnih platišč in kovinske barve.

Kia Cee'd je v svojem avtomobilskem razredu več kot enakovredna tekmica, njena največja prednost pa se skriva v dejstvu, da bolj kot z obliko navduši z uporabno in prijetno notranjostjo, sodobnim in varčnim motorjem in seveda s povsem konkurenčno ceno.    
 S klikom na spodnji link si lahko ogledate celotni članek v boljši resoluciji.

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih