Novice

05.02.2009

Kia v Sloveniji tudi v januarju izvrstno!

- Cee'dov zagon ne pojenja  - med vsemi modeli na skupnem 3. mestu
- Kia tudi v letu 2009 nadaljuje zmagovito pot

Po podatkih podjetja Jato Dynamics, ki beleži število novoregistriranih vozil v Sloveniji, je Kiina prodaja januarja v primerjavi z januarjem 2008 skočila za kar 50% (tržni delež pa je Kia povečala kar za 100%!). In to kljub dejstvu, da je celotno slovensko avtomobilsko tržišče pretekli mesec padlo za 27%.

Kiin najuspešnejši model še naprej ostaja Kia cee'd, ki jih je bilo prodanih 187 in se je po uspešnosti uvrstil pred konkurenti: VW Golf, Ford Focus, Peugeot 307, Toyota Auris, Citroen C4 ...
Cee'd (prodanih 187 vozil) je med vsemi modeli vseh razredov na skupnem 3. mestu, pred njim sta le Clio (192 vozil) in Megane (190 vozil), kar je izjemen skok za cee'da, ki je bil lani na 8. mestu. Če se po jutru oz. januarju dan pozna, bo v letošnjem letu še kako vroče na vrhu ...

Kaj je Kiin recept za takšno uspešnost? Kakovost, atraktivna oblika, izvrstni garancijski pogoji in cenovna konkurenčnost so očitno posrečena kombinacija s katero Kia podira prodajne rekorde in osvaja slovenske kupce tudi v teh težkih časih ekonomske negotovosti. Tako so pri najstarejšem korejskem avtomobilskem proizvajalcu na najboljši način začeli leto v katerem Kia praznuje 15 let delovanja na »sončni strani Alp«.


Kia je sicer v lanskem letu v Sloveniji zabeležila 110-odstotno rast v primerjavi z letom prej, ob tem sta Kiina paradna konja cee'd in športni terenec Sportage bila med vodilnimi v svojem razredu.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu, je bila ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kot del avtomobilske skupine Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) Kia namerava postati ena vodilnih avtomobilskih znamk. Letno proizvedejo več kot 1,4 milijona vozil v 13 tovarnah v devetih državah. Prodajno-servisna mreža zajema zastopstvo in servis vozil Kia v 172 državah. Kia danes po celem svetu zaposluje več kot 40.000 ljudi in ima letne prihodke v višini 17 milijard ameriških dolarjev. Kia je glavni sponsor teniškega Odprtega prvenstva Avstralije (Australian Open) in uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in EUROTOP partner evropske nogometne zveze UEFA. Korporacijski slogan »Moč presenečanja« (»The Power to Surprise«) predstavlja Kiino predanost presegati pričakovanja strank, kar ji omogočajo nenehne tehnološke inovacije.

Obvestilo

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije.

Se strinjam Več o piškotkih